مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 14:452021-01-10سياسي

راه و رسم سردار سلیمانی باید در تولیدات رسانه ای متجلی شود


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، با بیان اینکه ماموریت جشنواره رسانه ای ابوذر تداوم راه و رسم سردار سلیمانی است، عنوان کرد: راه و رسم سردار سلیمانی باید در تولیدات رسانه ای ما متجلی شود.

- ایسنا/گیلان عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، با بیان اینکه ماموریت جشنواره رسانه ای ابوذر تداوم راه و رسم سردار سلیمانی است، عنوان کرد: راه و رسم سردار سلیمانی باید در تولیدات رسانه ای ما متجلی شود.

ابراهیم رضایی در اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر که در منطقه آزاد انزلی برگزار شد، با بیان اینکه گیلانی ها همواره در پشیبانی از نظام و انقلاب با ملت ایران پیشگام و پیشقدم هستند، اظهار کرد: حماسه آفرینی هشت دی گیلانی ها در تاریخ ماندگار شده است.

وی با بیان اینکه وقتی حوادث و کنش ها و واکنش های کشور را بررسی می کنیم به دو تفکر غرب گرا و انقلاب اسلامی برخورد می کنیم، گفت: تفکر غرب گرا ریشه حل مشکلات کشور را در ارتباط با کشورهای خارجه می داند و تفکر دیگر تفکر انقلاب اسلامی است که ریشه حل مشکلات را تکیه بر توان داخلی معرفی می کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، تفکر انقلابی را راه حل بسیاری از مشکلات از حوزه نظامی گرفته تا حوزه های هسته ای، اقتصادی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه و رسم سردار سلیمانی باید در تولیدات رسانه ای متجلی شود

راه و رسم سردار سلیمانی باید در تولیدات رسانه ای متجلی شود